Klachtenprocedure:
Op deze pagina geven wij u alle informatie over wat te doen als u een klacht heeft over een van onze producten.
Wij doen er alles aan om u zo goed mogeljk van dienst te zijn en tot een oplossing te komen wanneer er problemen of klachten zijn.
Bent u niet tevreden over onze service of heeft u een klacht?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cbdland.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."